2013年9月15日日曜日

ワンピース(One piece)

 今の姿からは想像出来ないかもしれないけれど、僕が最初に就職したのは、地方資本の百貨店グループでした。



 担当していたのは婦人服フロアで、シャツやブラウス、ワンピースやニットを、スーツ姿でご婦人方にお薦めしていました。


 今となっては、僕自身そんな事をやってたのが、信じられません。


 お客様は当時の僕にとっては、母親のような年齢の方ばかりだったけど、ごく稀に若い女性のお客様もいらっしゃいました。


 彼女は、透きとおるくらい肌の色が白い可愛い女性で、高額のブラウスやワンピースを何度かご購入いただいたけど、いかにもお嬢様って感じの女性で、店員のくせに内心ドキドキしながら話をしていたのを憶えています。


 本当、僕って店員には向いてなかったな。


透きとおるくらい肌の色が白い可愛い子でした。 ( She was cute girl skin color is white. )
 
You might not be able to imagine the appearance of now, but I have had a job at first, it was a department store group provincial capital.


I have had charge of the women's fashion floor, we recommend to ladies in suits, blouses,shirts,knit and one piece.


Now, I do not believe that was doing such a thing myself.


For me at the time, I just customers, such as age of mother, but young lady very rarely has also come.


Skin color is cute white lady much crystal clear, I was purchased a few times and one piece blouse expensive, but in a classy young lady, I was a talk while secretly pounding in spite of the clerk.


I think really, I was not cut out to the clerk.

0 件のコメント:

コメントを投稿