2013年9月30日月曜日

新しい一日( A new day )



「丘の上に巨大な建物がそびえ建っているんだけど…たぶんアレだよな…。」


「どうやってあそこまで行くんだろう?」


「見えているのに行き方が解らないって、まるで悪夢のようだな。」


「いや、むしろ夢だったらどんなに良かったことだろう。」


新しい一日の始まりに、僕が持った最初の感想です。


鉄パイプと板で組んだ仮設の足場を辿って、丘の斜面をしばらく登ります。


見上げると、殆どガラスで覆われた鏡のような建造物が日差しを反射してまばゆく輝いています。


「めまいがしそうだな。」


「フフッ、やりがいありそぅだね♪」そんな声が聞こえたような気がしました。


「えっ!」


数年前、「俺はぜ~ったい行こうなんて思わないよ。」と言ってた僕が、新規プロジェクトの準備室になぜか行くようになりました。


ガタッ!
|l| ||l| ||l| ||| |
|l| |∧_∧|l| |
⊂( ・ω・)⊃
 /   ノ|l| |
 し―-J|l| |
     __
     \辞令\
        ̄ ̄


「アイツ、自分がやりたくって出来なかったもんだから、俺にやらせようとしてるのかな?」


そんな考えが浮かんで来ます。


「来てしまったんだから、やるしかないんだろうけど…。」


「さて、とりあえずなんて挨拶しよう…。」


僕は、建物脇にある通用口を目指しました。

「フフッ、やりがいありそぅだね♪」そんな声が聞こえたような気がしました。 " But , worth I do it is ♪Fufufu. " I have heard such a voice .


" The huge building but stands towering on the hill ... .It 's the right place ... . Maybe. "


" I wonder to go over there doing what ? "


" The building is visible, but the directions do not know , I seem to see a nightmare . "


" No, I wish to be a dream rather. "


The beginning of a new day , it is the first  impression .


I follow took a while to climb the hillside, a temporary scaffold made ​​of a wooden board and iron pipe.


When look up at the huge building like a mirror , it shines by reflecting sunlight .


" I is likely to dizzy . "


" But , worth I do it is ♪Fufufu. " I have heard such a voice .


" Oh ! "


I who had said such a thing, "I. Do not want such a thing," several years ago, now go why in Planning Office for the new project.


Gatats!
|l| ||l| ||l| ||| |
|l| |∧_∧|l| |
⊂( ・ω・)⊃
 /   ノ|l| |
 し―-J|l| |
     ______
     \Appointment\
        ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄


" Because she was not able to wanted to do , I wonder if are trying done to me? "


Such thinking will come floating .


" Because I had come, and I will do it no choice but to do ... . "


" Well, First of all, I wonder should I do what the say hello? "

I was aiming the side door of the huge building.

0 件のコメント:

コメントを投稿